środa, 14 maja 2014

Przybywam z pomocą! :D

Hejo! Tu @Liam_My_Loves :3 Chciałam was poinformować, że od wczoraj uzgodniłam razem z @HisDimpledSmile , że będę pomagać w tłumaczeniu ;) Od początku je czytałam i bardzo je kocham, jak przeczytałam że to koniec tłumaczenia podjęłam szybka decyzję, bo nie chciałam żeby był to koniec. Tak więc nie smutajcie! :D Od wczoraj pomagam w tłumaczeniu rozdziałów, 7 rozdział 2 części już zaczęłam tłumaczyć i będzie gotowy tak gdzieś max w niedzielę, zależy od tego ile bd miała nauki ;) Mam nadzieję że ta informacja was ucieszy :D I tak wgl jest to moja pierwsza praca z tłumaczeniem ;)
POZDRAWIAM!
w razie pytań do mnie zapraszam na mój twitter > @Liam_My_Loves
KC X

7 komentarzy:

  1. ohh super ze ktos przejal tlumaczenie czekam z niecirpliwoscia na rozdzial 7 czesc 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a bedziesz nas informowac o nowych rozdziałach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie odeszłam, nadal tu jestem i nadal będę informować.

      Usuń
  3. aww cudownie ciesZę się

    OdpowiedzUsuń
  4. To fajnie że w końcu nasza kochana tłumaczka znalazła pomoc <333
    Razem napewno sobie dacie rade :D
    Liczymy na was dziewczyny xxx
    @JustNikaPlease

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeny dziękuję ci bardzo x jesteś wspaniała

    OdpowiedzUsuń