wtorek, 13 maja 2014

Wiem, że spodziewaliście się tutaj nowego rozdziału, ale niestety, takowy się nie pojawi.

Przepraszam was skarby, ale rezygnuję z tłumaczenia. Jedynym powodem jest to, że po prostu nie wyrabiam się czasowo. Coraz częściej zdarzają się takie dni, że nawet na minutę nie siadam do komputera, bo mam tyle zajęć, a co tu mówić o tłumaczeniu. Od pierwszego rozdziału prosiłam o pomoc i pisałam, że sama sobie nie poradzę. Cóż, moje przewidywania najwidoczniej się sprawdziły.

Myślę, że na pewno znajdzie się ktoś, kto lepiej zajmie się tym tłumaczeniem. :) x

Dziękuję każdemu, kto czytał wiernie tego bloga, kto komentował, kto pisał pod hashtagiem, kto docenił moją pracę. Kocham was i jeszcze raz dziękuję. xx

I pamiętajcie, że ja nie umieram, nadal jestem aktywna na twitterze - @HisDimpledSmile

11 komentarzy:

  1. rozumiem skarbie, bo sama ostatnio zrezygnowałam z bloga, ale nadal cholernie mi smutno :c wiem też, że nie masz dużo czasu, ale nadzieja zawsze jest, że jednak KIEDYŚ wrócisz:)x kocham cię i dziękuje x @lovyoubabycakes

    OdpowiedzUsuń
  2. JA: *ZAKOPUJE SIĘ W POŚCIELI*
    JA: *WŁĄCZA SMUTNE PIOSENKI*
    JA: *UMIERA W SAMOTNOŚCI*

    ;________________________________;

    OdpowiedzUsuń
  3. ooohh.. boze nie rob mi tego bede płakać jesli skonczysz tlumaczyc

    OdpowiedzUsuń
  4. oh, kurde, ten walony czas :// szkoda, że rezygnuejsz:( lubiłam czytać o nich (a w szczególości ich kłótnie hahaha) także mam nadzieje, że kiedyś wrócić lu znajdzie się tłumaczka-zastępca:) dziękuje za te 7 rodz, ily xx

    OdpowiedzUsuń
  5. nie, proszę, nie zostawiaj nas...

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi smutno, że nie będziesz tego już tłumaczyła ; c
    Naprwdę świetnie Ci to wychodziło i będzie mi brakować twojego tłumaczenia. ; c
    Ale dobrze Cię rozumiem sama nie mam czasu ostatnio nawet zeby przeczytać to co dopiero Ty żeby przetłumaczyć ; /
    Mam nadzieje, że tu jeszcze wrócisz i dziękuje za tłumaczenie i przepraszam, że nie komentowałam, ilysm x ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostało jeszcze kilka rozdziałów, więc mogłabyś się wziąć za siebie i dokończyć je. Naprawdę.
    Nie rozumiem po co zaczynać coś, a nawet go nie dokończyć,bezsens...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ona się starała dla nas! Ale kurde jak ma nawał pracy nie wyrabia się, prosiła o pomoc nikt się nie podjął (ja po prostu nie nadaje się do tego) Ja ją rozumiem i ty też zrozum nie zawsze idzie wszystko po naszej mysli czasem trzeba z czegoś zrezygnować
      @_cutedimples_

      Usuń
    2. czasem w życiu zdarzają się takie sytuacje, których nie jesteś w stanie przewidzieć.

      Usuń
  8. O nie... tak bardzo kocham to opowiadanie. Ale rozumiem, że się nie wyrabiasz. W końcu każdy ma swoje życie. Jednak mam jeszcze nadzieję, że jednak wrócisz. Nie musisz wyrabiać się w czasie. Możesz dodawać rozdział raz na dwa tygodnie. Albo skończyć tłumaczyć dopiero na wakacjach. Wiem, że może za wiele wymagam, ale cholernie kocham to tłumaczenie. Ty je tak cudownie tłumaczysz, a gdy ktoś inny zacznie to już nie będzie to samo, niestety. W każdym razie jeśli jednak nie zaczniesz znów tłumaczyć do końca to chcę ci podziękować. Podziękować za te 7 rozdziałów. Każde pojawienie się ich wywoływało na mojej twarzy uśmiech, Wiem, że nie przykładałam się do komentarzy i za to chcę cię przeprosić. Tym bardziej że powinnam się bardziej przykładać, bo w końcu jestem jedną z pierwszych osób która zaczęła czytać to tłumaczenie i jestem z tego cholernie dumna. Te 7 rozdziałów wiele dla mnie znaczyło. Nie wiem jak mam ci dziękować, że wysłałaś mi wtedy link do pierwszego rozdziału. Od razu zakochałam się w tej kochanej parze.
    Jeszcze raz dziękuję za to tłumaczenie, twoja @PragneJedzenia x

    OdpowiedzUsuń